söndag 7 juni 2009

Söndag

Ingen vägning idag. Kommer troligen på onsdag eller torsdag, kanske tom fredag.

Imorgon, måndag, ska jag träna. På tisdag har jag avslutning. Kommer ta det lugnt och avstå från spriten. På onsdag blir det träning. På torsdag fyller jag 18 år! Det kommer att firas med tårta och champagne. Om det är någon dag jag tänker äta gott så är det denna!

En vecka efter detta drar jag till Spanien. Sol, bad och underbar mat i en hel månad. Att äta nyttigt och röra på sig där nere kommer bli lätt.

Kommer lägga av med bloggande helt under sommaren. Kanske nån liten vikt-uppdatering när jag kommer hem från Spanien. Får se. Funderar på att ta med mig en liten bok som jag kan skriva i. Kommer ju självklart fortsätta med vägningen varje söndag.