Fy fan säger jag bara. Är så jävla besviken på mig själv. Har tappat det helt. Maten den senaste MÅNADEN(!) har varit skit. Träning då? Ha! Den har också varit skit. Har typ bara gått 4 gånger. Har ju körkort nu så har slutat cykla. Fy fan va lat man kan vara liksom. Nej mår bara så jävla hemskt just nu.
Det är spinning ikväll på gymmet med känner verkligen inte för att gå. Tror jag bara går ut på en promenad med hunden. Asså lyssna bara på mig? Jag har hamnat i en svacka.
På torsdag drar jag till NY. Hur kommer det gå med maten då? Funderar på att inte bry mig och sen köra stenhårt när jag kommer hem. Eller så lever jag hälsosamt vilket inte skulle kunna vara ett problem där borta om jag bara kan kontrollera mig själv.
Men vikten ligger runt 69 kg typ..
måndag 21 september 2009
fredag 21 augusti 2009
lördag 15 augusti 2009
söndag 7 juni 2009
Söndag
Ingen vägning idag. Kommer troligen på onsdag eller torsdag, kanske tom fredag.
Imorgon, måndag, ska jag träna. På tisdag har jag avslutning. Kommer ta det lugnt och avstå från spriten. På onsdag blir det träning. På torsdag fyller jag 18 år! Det kommer att firas med tårta och champagne. Om det är någon dag jag tänker äta gott så är det denna!
En vecka efter detta drar jag till Spanien. Sol, bad och underbar mat i en hel månad. Att äta nyttigt och röra på sig där nere kommer bli lätt.
Kommer lägga av med bloggande helt under sommaren. Kanske nån liten vikt-uppdatering när jag kommer hem från Spanien. Får se. Funderar på att ta med mig en liten bok som jag kan skriva i. Kommer ju självklart fortsätta med vägningen varje söndag.
Imorgon, måndag, ska jag träna. På tisdag har jag avslutning. Kommer ta det lugnt och avstå från spriten. På onsdag blir det träning. På torsdag fyller jag 18 år! Det kommer att firas med tårta och champagne. Om det är någon dag jag tänker äta gott så är det denna!
En vecka efter detta drar jag till Spanien. Sol, bad och underbar mat i en hel månad. Att äta nyttigt och röra på sig där nere kommer bli lätt.
Kommer lägga av med bloggande helt under sommaren. Kanske nån liten vikt-uppdatering när jag kommer hem från Spanien. Får se. Funderar på att ta med mig en liten bok som jag kan skriva i. Kommer ju självklart fortsätta med vägningen varje söndag.
söndag 31 maj 2009
fredag 29 maj 2009
Fredag
Vet att jag varit dålig på att blogga den senaste veckan. Har varit så mycket på gång. Man kan säga att jag har lova nu. Tror inte jag kommer orka blogga under sommaren. Kommer dock att fortsätta med min vägning varje söndag. Tror att jag är redo att släppa bloggen för att åka på semester. Kommer vara borta i 1 1/2 månad.
Imorn blir det spinning, basket och simning. Nu ska jag ut o fira sommaren!
Imorn blir det spinning, basket och simning. Nu ska jag ut o fira sommaren!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)