måndag 21 september 2009

Skämtar du eller?

Fy fan säger jag bara. Är så jävla besviken på mig själv. Har tappat det helt. Maten den senaste MÅNADEN(!) har varit skit. Träning då? Ha! Den har också varit skit. Har typ bara gått 4 gånger. Har ju körkort nu så har slutat cykla. Fy fan va lat man kan vara liksom. Nej mår bara så jävla hemskt just nu.

Det är spinning ikväll på gymmet med känner verkligen inte för att gå. Tror jag bara går ut på en promenad med hunden. Asså lyssna bara på mig? Jag har hamnat i en svacka.

På torsdag drar jag till NY. Hur kommer det gå med maten då? Funderar på att inte bry mig och sen köra stenhårt när jag kommer hem. Eller så lever jag hälsosamt vilket inte skulle kunna vara ett problem där borta om jag bara kan kontrollera mig själv.

Men vikten ligger runt 69 kg typ..

fredag 21 augusti 2009

Fredag 21 Augusti

65,5 kg!

lördag 15 augusti 2009

Tillbaka efter semestern

Ligger just nu på 67 kg!

Så jävla bra jobbat!

Snart är jag i mål!

söndag 7 juni 2009

Söndag

Ingen vägning idag. Kommer troligen på onsdag eller torsdag, kanske tom fredag.

Imorgon, måndag, ska jag träna. På tisdag har jag avslutning. Kommer ta det lugnt och avstå från spriten. På onsdag blir det träning. På torsdag fyller jag 18 år! Det kommer att firas med tårta och champagne. Om det är någon dag jag tänker äta gott så är det denna!

En vecka efter detta drar jag till Spanien. Sol, bad och underbar mat i en hel månad. Att äta nyttigt och röra på sig där nere kommer bli lätt.

Kommer lägga av med bloggande helt under sommaren. Kanske nån liten vikt-uppdatering när jag kommer hem från Spanien. Får se. Funderar på att ta med mig en liten bok som jag kan skriva i. Kommer ju självklart fortsätta med vägningen varje söndag.

söndag 31 maj 2009

vecka 9

vikt vecka 8: 72,3 kg

Nuvarande vikt: 71,25 kg

minus sedan förra vecka: 1,05 kg

Totalt: - 7,25 kg

Kvar till mål 1: 1,23 kg!

Bra jobbat!

fredag 29 maj 2009

Fredag

Vet att jag varit dålig på att blogga den senaste veckan. Har varit så mycket på gång. Man kan säga att jag har lova nu. Tror inte jag kommer orka blogga under sommaren. Kommer dock att fortsätta med min vägning varje söndag. Tror att jag är redo att släppa bloggen för att åka på semester. Kommer vara borta i 1 1/2 månad.

Imorn blir det spinning, basket och simning. Nu ska jag ut o fira sommaren!

onsdag 27 maj 2009

Onsdag

Frukost: macka med kalkon och juice
Lunch: lite sallad
Mellis: frukost sallad och 2 mackor med tomatmarmelad + lite nötter
Middag: Kyckling och grillad paprika + lite yoghurt

Dagens motion: cykla 5 km