Fy fan säger jag bara. Är så jävla besviken på mig själv. Har tappat det helt. Maten den senaste MÅNADEN(!) har varit skit. Träning då? Ha! Den har också varit skit. Har typ bara gått 4 gånger. Har ju körkort nu så har slutat cykla. Fy fan va lat man kan vara liksom. Nej mår bara så jävla hemskt just nu.
Det är spinning ikväll på gymmet med känner verkligen inte för att gå. Tror jag bara går ut på en promenad med hunden. Asså lyssna bara på mig? Jag har hamnat i en svacka.
På torsdag drar jag till NY. Hur kommer det gå med maten då? Funderar på att inte bry mig och sen köra stenhårt när jag kommer hem. Eller så lever jag hälsosamt vilket inte skulle kunna vara ett problem där borta om jag bara kan kontrollera mig själv.
Men vikten ligger runt 69 kg typ..