Vet att jag varit dålig på att blogga den senaste veckan. Har varit så mycket på gång. Man kan säga att jag har lova nu. Tror inte jag kommer orka blogga under sommaren. Kommer dock att fortsätta med min vägning varje söndag. Tror att jag är redo att släppa bloggen för att åka på semester. Kommer vara borta i 1 1/2 månad.
Imorn blir det spinning, basket och simning. Nu ska jag ut o fira sommaren!