Dags att ta tag i något för en gång skull i mitt liv. tänkte därför ta o starta en "viktblogg". Kommer skriva ner vad jag äter samt hur dagens motion såg ut. Mest för att jag själv ska kunna se hur mycket jag drar i mig. Sen försökte jag göra detta i en fin liten bok men insåg att det inte håller eftersom jag skriver så fult. Ska nu testa att göra det genom en blogg. Spenderar ändå så mycket tid framför datorn.
Start vikt: 78,5
Mål 1: 70
Ska försöka klara det på 8 veckor. Kommer bli hårt men jag ska kämpa.