Varför kom min idiotisk skola på att dom skulle börja servera kalaspuffar?! Jag som inte ätit dom på typ 7 år var ju bara tvungen att smacka lite..
Efter skolan åker jag in med N till stan o kolla runt. Sen satte vi oss o fika på Blueberry. Togg deras sandwish kit, å så god den är.
När jag kom hem hade mamma köpte mat från B. Helt underbar mat säger jag bara. Blev paprika soppa med linser med rotfrukt sallad till. Ikväll blir det gurka och Desperates Houseviwes.
Spiningen igår gick bra. Kunde tagit i mer.