måndag 30 mars 2009

Spinning

Om ca en timme ska jag åka iväg till World Class och ta ett spinningpass med pappa. Förhoppningsvis kommer min kompis AM köpa kort snart så jag kan träna med någon i min egen ålder. Dock har hon skjutit på det i över en månad nu. Kom fram till mig idag o sa att hon ska köpa det på fredag. Tror tyvärr inte att det kommer hända. Vilket är mycket tråkigt.

Frukost: 2 mörka mackor med korv
Lunch: morötter, pizzasallad och bönor.
Mellis: 4 mörka mackor med korv
Middag: