Om ca en timme ska jag åka iväg till World Class och ta ett spinningpass med pappa. Förhoppningsvis kommer min kompis AM köpa kort snart så jag kan träna med någon i min egen ålder. Dock har hon skjutit på det i över en månad nu. Kom fram till mig idag o sa att hon ska köpa det på fredag. Tror tyvärr inte att det kommer hända. Vilket är mycket tråkigt.
Frukost: 2 mörka mackor med korv
Lunch: morötter, pizzasallad och bönor.
Mellis: 4 mörka mackor med korv
Middag: