Hade Beep-test i skolan idag. Gick åt helvete. Klarade G men vill ju ha VG om jag ska ha chans på det i betyg. Lunchen i skolan bestod av pizzasallad. Fick världens tandvärk på vägen hem. Kan inte dricka kallt vatten. Det bara ilar till i tanden. Nej usch!
Orkade inte träna sen, la mig istället i soffan o kolla Gossip Girl.
Middag blev en god kycklingsoppa.
Ikväll blir det greys o jordgubbar.