fredag 1 maj 2009

Fredag

Frukost: färska hallon och jordgubbar med lite yoghurt och honung över.
Lunch: 2 stekta ägg
Mellis: 2 mörka mackor med korv o gurka + flädersaft
Middag: Sparrissoppa med pilgrimsmussla. Som efterrätt blev det jordgubbar, råkade dock smaka lite glass (fy!) nu känner jag ångest...

Dagens motion: Promenad med mamma o vovven. Blev en till promenad med mamma o vovven efter maten.

Sitter just nu på min altan och äter frukost. Ska bara kolla datorn lite och sen börja plugga. Ikväll blir det min hemgjorda sparrissoppa igen men denna gång ska vi prova på pilgrimsmusslor till.