fredag 15 maj 2009

Fredag

Frukost: 2 mörka mackor med kalkon och gurka
Lunch: lite sallad
Mellis: färsk jordgubbar med yoghurt och honung
Middag:

Dagens motion: Nada

Sitter just nu i solen och äter min sena lunch/mellis. Ska plugga lite spanska nu och sen senare in till stan och möta mamma. Blir sen även en middag någonstans på stan. Kanske PUB eller cream. Ska även försöka köpa hem helgmixen från blueberry. Är ju så himla god. Köper kanske även lite torkad mango. Var ett tag sedan jag åt de. Imorn blir det som vanligt spinning. Sett fram emot det hela veckan.