Okej, mitt humör idag, eller igår, är/var verkligen inte på topp!
Först försov jag mig och missa min träning, sen fick jag reda på att mina efterlängtade skor inte fanns i Sverige. Kan säga att jag verkligen är arg just nu. Varnar er att inte komma för nära, är rädd att jag kanske ska slå nån.
Är rädd nu att vägning imorgon inte kommer visa minus. Sen i torsdag har det inte varit bra. ingen träning, ingen cykling till skolan och kanske lite för stora portioner. Dock fick jag mig en cykeltur idag och spela lite fotboll. Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att vågen visar minus.
Gick och tog en powerwalk på 6 km efter maten. Känns lite bättre nu inför morgondagen.