onsdag 20 maj 2009

Tisdag

Är ju tekniskt sett onsdag, men men.

Frukost: 2 mörka mackor med korv + juice
Lunch: lite sallad med kyckling
Mellis: bikini och kaka
Middag: spenatpaj
Mellis: nötter + fläder

Har varit dåligt med bloggen men det kommer snart igen