Är ju tekniskt sett onsdag, men men.
Frukost: 2 mörka mackor med korv + juice
Lunch: lite sallad med kyckling
Mellis: bikini och kaka
Middag: spenatpaj
Mellis: nötter + fläder
Har varit dåligt med bloggen men det kommer snart igen
Här kommer ni kunna följa min resa mot ett smalare liv.