Igår fyllde min bror år så jag åt bla kött och tårta. Gott va det men efteråt fick jag väldigt ont i magen. och jag åt inte ens mycket! Väldigt bra tycker jag. Älskar att kroppen säger emot.
Brunch: 2 mackor med keso, citron yoghurt och juice
Middag: