Frukost: en macka med korv + juice
Lunch: 2 stekta ägg
Mellis: lite sojabönor
Middag: sparrissoppa med fisk
Dagens motion: nada, det är ju söndag!
Kan inte fatta att jag har hålt på i 7 veckor?! Vet inte om jag kan avgöra om jag mår bättre av att äta nyttigt. Har iallafall nästan inget sötsug kvar. Bara lite då och då ;) Imorgon går jag in på vecka 7 och kommer tyvärr inte kunna träna halv 6. Har stort prov på tisdag så måste plugga. Annars en ganska lugn vecka. L fyller år på tisdag så åste fixa nått.