onsdag 13 maj 2009

Onsdag

Frukost: 2 mackor med kalkon och gurka samt färskpressad juice
Lunch: En banan
Mellis: Ett stekt ägg, 3 mörka mackor med korv och gurka
Middag: Färska räkor med avokado, mango, lime och koriander

Dagena motion: cykla 5 km

Idag är ingen bra dag. Har bara två lektioner och vill nästan inte gå. Dock är den ena idrott och jag vill verkligen ha bra betyg så måste nog gå. Eftersom varken F eller L kommer till skolan så blir det att ta med lunch. Har tyvärr bara en banan hemma så det får räcka. När jag kommer hem sen måste jag plugga. Sen ska jag även försöka hinna med ett spinning pass.