frukost: 2 mörka mackor med kalkon och paprika + färskpressad juice
Mellis: En liten smoothie från blueberry, gjord på jordgubbar, mango och banan. Mycket god!
Lunch: sandwish kit från blurberry
Mellis: några skivor torkad mango som jag köpte på blueberry. Syrligt och gott!
Middag: kommer bli fisksoppa med linser + mörkt bröd. En matsked mango-yoghurt glass
Dagens motion: 45 min spinning
Va på studiebesök med klassen vid nybroplan så passa på att köpa med mig lunch hem från blueberry. Köpte även lite kläder. Nu blir det Sofis mode och sen ska jag plugga matte för att kl 5 dra iväg till gymmet.
Spinningen gick bra. Efter maten tog mamma fram en ny yoghurt glass hon köpt. Den innehåller bara mangopure, yoghurt, socker och honung. Bra om man bortser från sockret. Iallafall så smakade jag en sked och vet ni vad? Det räckte, ville inte ha mer. Känns skönt att jag nu kan kontrolera mitt sötsug.