Frukost: 2 mörka mackor med korv + färskpressad juice
Lunch: färska jordgubbar med yoghurt och honung
Mellis: lite bröd
Middag: grillad kyckling, lök och paprika med såser + ett glas vitt vin
Dagens motion: promenad med vovven + spinning 60 min
Idag var en mycket skön dag. Tränade på morgonen och pluggade sen i solen resten av dagen. Imorgon är det söndag.. vägning står på schemat. Är som vanligt lika orolig men denna gång vet jag att det inte har gått bra. Aja vi får se. Ska kolla robinson nu ;)