måndag 11 maj 2009

Måndag

Ny vecka, nya tag!

Frukost: 2 mörka mackor med kalkon och gurka + färskpressad juice
Lunch: Lite sallad
Mellis: 2 stekta ägg + lite valnötter
Middag: Fullkornspasta med paprika, lök och kalkon.

Dagens motion: Cykla 5 km + spinning 60 min

Sitter just nu och pluggar lite matte. Nationella imorgon. Känns ändå ganska bra. Ska om 2 timmar åka iväg till gymmet. Annars händer det inte så mycket. Ska se till att kämpa hela denna vecka. Vill gärna se 1 kilo minus på söndag.