måndag 4 maj 2009

Måndag

Frukost: ett glas färskpressad juice
Lunch: antar att det bara blir lite sallad i skolan
Mellis: Blev musli med yoghurt och honung
Middag: sallad med fårost och lite bacon

Dagens motion: spinning 60 min + 30 min cross, cykla 5 km

Ska snart dra till skolan. Första gången på över en månad jag inte kände för frukost. Tog typ två tuggor sen mådde jag bara illa. Har bara 2 lektioner idag så är snart hemma igen. Ska plugga på eftermiddagen och sen dra iväg till gymmet.