lördag 23 maj 2009

Lördag

Imorn är söndag = vägning

Är röda vecka nu så har något att skylla på om jag gått upp. Vilken har jag. Eller iallafall stått still.

Blev spinning idag. På måndag igen, Om jag hinner vilket jag ska!