Imorn är söndag = vägning
Är röda vecka nu så har något att skylla på om jag gått upp. Vilken har jag. Eller iallafall stått still.
Blev spinning idag. På måndag igen, Om jag hinner vilket jag ska!
Här kommer ni kunna följa min resa mot ett smalare liv.