tisdag 5 maj 2009

Tisdag

Frukost: 2 mörka mackor med kalkon och färskpressad juice
Lunch: bara lite sallad i skolan
Mellis: omelett på 2 äggvitor med kalkon och paprika
Middag: kyckling med kokta morötter

Dagens motion: 5 km cykling

Jag testade att gör en omelett med bara äggvitor. Har hört att det ska vara mer kalori snålt utan gulan. Smakade iallfall väldigt gott. Något som jag kommer göra oftare. Idag blev det vila men i morgon blir det hårt!