torsdag 9 april 2009

Det som gick så bra

Har suttit och tittat på den där jävla glassen nu i 10 min. Idag har verkligen inte varit en bra dag. Hjälpte mormor att baka bullar till påsk. När dom var klara så smakade jag en och sen en till!

Fattar inte vad jag håller på med?! Tack gode gud att dom va små men ändå liksom. Jag som hade klarat mig så bra hittills. Bara ätit gurka o jordgubbar. Vet verkligen inte hur jag ska klara mig igenom påsk. Kommer inte bli en bra vägning på söndag kan jag säga redan nu.

Håller just nu på att fixa min iPod så jag kan dra ut o springa imorgon. Känner inte för att gå till gymmet just nu. Men på lördag kör jag iallafall mitt gamla vanliga pass.