söndag 5 april 2009

vecka 1

Insåg idag att en vecka har gått. Tiden går verkligen fort när man har roligt.. ;)

Vägde mig i eftermiddags och vågen visade 76,75 kg!

Minus hela 1,75 kg. Helt jävla underbart.

Kul att se att det händer något. Inte mycket men tycker ändå att det är väldigt bra för första vecka. Vill ju försöka gå ner 1 kg / vecka.