Frukost: 2 mörka mackor med kalkon o gurka
Middag: grillad lax och sallad
Idag var jag inte alls lika sugen på sötsaker. Iallafall tills kl 6. För då drog jag i mig lite vaniljglass...
Motion: 2 timmar basket med J + en cykeltur.
Om jag orkar upp imorgon drar jag med mamma o pappa till hallen för att handla påskmat. Sen får jag se om jag går på spinning halv 12.