onsdag 29 april 2009

Onsdag

Frukost: 2 mörka mackor med kalkon och färskpressad juice
Lunch: Lite sallad
Mellis: 2 stekta ägg
Middag: fårostsallad

Dagens motion: Cykla till och från skolan, sprang runt på gympan, 45 min spinning, 10 min gym, 30 min booty och 30 min core.

Sitter just nu med am hemma hos mig och hjälper henne med matte. Vi ska snart dra iväg till gymmet.

Gud va skönt det var att träna ikväll. Booty var otroligt roligt. Ska definitivt försöka köra det varje vecka. Just nu kollar jag greys. Hade tänkt smaka mina nötter idag men det får vänta, kanske tar mig några imorgon. Är ju valborg så den ska spenderas med mamma o pappa. Först middag från broms och sen gå o kolla på en eld.