Frukost: 2 stekta ägg
Lunch: flädersaft och lite nötmix
Middag: Sparrissoppa med grillad torsk.
Mellis: Lite nötter och ett glas fläder.
Dagens motion: Blev bara en kvälls promenad med vovven. Är ju söndag så har legat på altanen, solat och bara chillat.
Nu ska jag sova, men imorgon blir den en kort skoldag och sen spinning kl halv 6. Tiden där emellan ska jag spendera i solen. Kanske gör lite läxa också, om jag känner för det. ;)