tisdag 28 april 2009

Tisdag

Frukost: 2 mackor med kalkon och gurka, färskpressad juice
Lunch: Blueberry med am! Blev deras macka och en bikini
Mellis: lite naturgodis och fläder
Middag: Fläsk med kokta morötter

Dagens motion: Morgonpromenad med mamma o vovven. Cykla till och från skolan

Har bara en lektion i skolan idag, dock är det ett nationellt prov... Efteråt ska jag o Am in mot stan för att äta lunch och chilla nere vid vattnet. Ska försöka se till att ta en till promenad ikväll.

Räknade ut att jag cyklar 5.22 km varje dag när jag ska till och från skolan. Känns skönt att veta, vore såklart bättre om jag gick denna sträcka. Men eftersom jag är så himla trött på morgonen så måste jag ta cykeln för att hinna. Dock med backen på vägen hem kan det bli riktigt jobbigt för magen, vilket är underbart!

Nu ska jag göra läxa och sen kolla DH. Köpte idag en ny påse nötmix men ska inte äta den ikväll eftersom jag tog mellis idag. Imorgon kanske jag unnar mig några få.