Frukost: 3 mörka mackor med kalkon o gurka samt färskpressad juice
Lunch: yoghurt och musli
Middag: grillad kyckling med gröna bönor + ett äpple
Dagens motion:
Har spelat basket med J i 3 timmar. Skulle på gym idag men är ju så fint väder idag att jag skippar det o kör imorgon istället. Ska ändå regna imorn så. Får ta o bli en lång promenad med vovven nu.