måndag 27 april 2009

Måndag

Frukost: 2 mackor med kalkon o gurka. färskpressad juice
Lunch: Lite sallad i skolan.
Mellis: Jordgubbar med yoghurt och lite honung. Tog även en macka med korv och gurka innan jag drog till gymmet.
Middag: Fullkornspasta med morot- och tomatsås.

Dagens motion: cykla till och från skolan + spinning 60 min. Tog även en promenad med vovven.

Ny vecka, nya tag! Denna vecka blir det hårt. Booty och core på onsdag och spinning på lördag är vad som är planerat men ska även försöka klämma in 2 löprundor på torsdag o fredag.

7 veckor och 4 dagar kvar...