måndag 20 april 2009

Måndag

Frukost: ett glas färskpressad juice
Lunch: lite sallad
Mellis: Macka med marmelad och korv, flädersaft
Middag: fullkornspasta med tomat- och morotssås

Dagens motion: Cyklade till och från skolan + spinning 60 min.

Ny vecka, nya tag!