söndag 5 april 2009

Söndag

Frukost: pumpabröd med kalkon och gurka
Lunch: Den egen gjorda yoghurtglassen från igår. ( god blev den faktiskt)
Mellis: 2 mörka mackor med ägg på
Middag: lite fläskfilé, bulgur och grillad paprika.

Blev inte så mycket middag. Ska nu istället gå ner o äta jordgubbar. Vet inte hur många jag ätit denna vecka.

Imorgon blir det träning antagligen på dagen eller på kvällen. Får se vad jag känner för.