lördag 25 april 2009

Lördag

Frukost: 2 mörka mackor med kalkon o gurka, färskpressad juice
Lunch: Macka med kykling, bacon och sallad.
Middag: Grillspett med kykling, paprika och lök. Bulgursallad till det.

Dagens motion: Spinning 60 min. Otroligt jobbigt och helt jävla underbart! I morgon är det ju vägning så håller tummarna. Hoppas verkligen inte jag gått upp. Tror då inte det men tror inte heller att jag gått ner jättemycket.

Update: Blev orolig inför morgondagens vägning så jag bestämde mig för att ta en joggingtur. Blev hela 5 km. Så stolt över mig själv!