söndag 12 april 2009

Vecka 2

Dags för vägning!

Vikt: 77,15 kg

+ 0,4 kg sen förra veckan.

Var otroligt rädd innan jag skulle ställa mig på vågen. Trodde verkligen jag hade gått upp minst 1 kg. Ni kan förstå hur lättad jag blev när jag till slut kollade ner. Så mycket påskmat som jag ätit denna helg är det verkligen ett mirakel. Måste ha varit all basket med J. Som vi även körde i dag 3 timmar.

På onsdag börjar skolan. Kommer att försöka cykla varje dag. Imorgon blir det spinning halv 6 men nu hallon och yoghurt.