Påskafton = otroligt god mat som avnjöts med hela familjen.
Fick jättefina träningskläder i påskpresent så nu blir jag extra snygg när jag tränar.
Blev inge spinning idag utan körde istället basket med J i 3 timmar. Vi tog även en lång cykeltur, gunga lite och snacka om sommarlovet. Spanien i en månad kommer blir väldigt härligt. Sen 4 dagar i party staden Barcelona på slutet kommer sitta perfekt.