måndag 6 april 2009

Måndag

Frukost/lunch: 4 mörka mackor med kalkon o gurka
Mellis: Knäcke med kalkon o gurka
Middag: Fullkornspasta med morot- och tomatsås.

Vakna mycket sent idag. Runt 1 tror jag. Men redan 30 min senare var jag på planen o spelade basket med J i solen. Härligt väder idag.

Sen på kvällen åkte jag o körde spinning. Var bara 6 pers på klassen idag. Blir bara färre o färre ju finare väder.