Frukost: hasselnötsbröd och pumpabröd med kalkon o gurka.
Lunch:
Mellis:
Middag:
Motion: Eftersom det är så dåligt väder ute borde jag dra o träna. Fast det kommer inte hända. Blir istället en promenad med vovven och sen en bra film.
Här kommer ni kunna följa min resa mot ett smalare liv.