söndag 19 april 2009

Vecka 3

Att det redan gått 3 veckor. Helt sjukt!

Idag är det söndag vilket är = vägning.

Vägde mig ju i onsdag, vilket jag egentligen inte borde ha gjort, och blev då glatt överraskad. Fick då i morse lite ångest att jag kanske hade gått upp. Men hur glad blev inte jag när vågen visade ytterliggare minus!

Start vikt: 78,5 kg

Vikt vecka 2: 77,15 kg

Nuvarande vikt: 75,75 kg

- 1,4 kg sen förra veckan

Total viktminskning: - 2,75 kg