Frukost: 3 mörka mackor med ost samt färskpressad juice
Lunch: pizzasallad o groddar + 2 knäckebröd
mellis: yoghurt o musli
middag: ?
Kl 7 ska jag o P på power spinning.
I morgon har ju AM lovat att köpa gymkort. Tror tyvärr inte detta kommer hända. Om hon inte gör det blir jag lite besviken. Försöker ju bara hjälpa henne men snart orkar jag inte längre tjata. Önskar själv att nån kunde stå o skrika på mig varje gång jag känner mig sugen. Får istället klara mig själv.