frukost: 2 pumpa bröd med kalkon och gurka
Lunch: sallad
Mellis: yoghurt med musli
Middag: kycklingfiler med guacamole
Mellis:
Dagens motion: cyklade till och från skolan
Första gången på ett bra tag jag inte har känt av något sötsug. Är mest sugen på morötter idag. Nu väntar DH på mig.
Imorgon blir det förhoppningsvis booty + core. Har dock prov på torsdag så får se om jag hinner. Ska försöka för vill verkligen träna.